Terug in de tijd, Groeten uit Québec! - Reisverslag uit Québec, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Terug in de tijd, Groeten uit Québec! - Reisverslag uit Québec, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Terug in de tijd, Groeten uit Québec!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

27 April 2015 | Canada, Québec

Terug in de tijd, Groeten uit Québec!

Dag 9

Vanochtend met de taxi het hotel in Montreal verlaten en met de trein richting Québec gegaan. Daar kwam ik rond 12.15 uur aan. Het was bewolkt maar het regende NIET. Ik ben naar het mooie hotel Clarendon gegaan, en ben de stad gaan verkennen. Vele oude gebouwen maken het extra mooi. Het voelt aan als een klein dorp op een berg aan een grote rivier. Veel sporen van vroeger zijn achter gebleven. Overal in Québec is het aangenaam rustig. Het lijkt een autoluw toeristisch stadje. Veel leuke straatjes met cafétjes en restaurantjes.

Ik heb ook het fort gezien. Daar kon je mooie omheen lopen. Ik heb als veel van de stad gezien. Nu even de foto’s ordenen en vanavond weer een kleine wandeling ‘Québec by night’!

Morgen lekker rustig aan….VAKANTIE!!

Groeten uit het mooie Quebec!
Sjuul Stappers