Bedankt allemaal voor de leuke reacties! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Bedankt allemaal voor de leuke reacties! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

03 Mei 2015 | Nederland, Venlo

Oost, West, Thuis Best.

Dag 14 en 15

14e wereldreis buiten de EU zit erop. Aftellen naar de 15e…….3 maanden tot aan de bouwvak 2015!

Na de laatste avond te hebben genoten van het zwembad en de jacuzzi, was het de laatste nacht in Toronto. Ik werd om 06.00 uur wakker van de ochtend zon. Prachtig om te zien hoe de zon over het Ontario Lake de kamer binnen scheen. Ik ben opgestaan en met de boot naar de eilandjes voor Toronto gegaan. Daar zie je de mooie Skyline van TORONTO!

Het weer was weer helemaal TOP. Lekker warm, blauwe lucht en volop zon. Ik ben lekker bij Milestones gaan lunchen. Het was extra druk in de stad. Heel veel Oranje!

70 jaar VRIJHEID. Op 02 mei 2015 vierden ze in Toronto de ‘herdenking’. Vrijheid is niet zo ‘normaal’ als we vaak denken. Ik kijk dan ook met respect en dank naar de Canadezen! Het is zeer goed om dit te blijven herdenken.

In Toronto was een grote parade met allemaal oude ‘HELDEN’. Het was een mooie mars!

Daarna was een toespraak vanuit het consulaat der Nederlanden en de baas van de provincie Ontario! Na de toespraak volgenden de volksliederen en was het tijd voor FEEST!

Het centrale plein voor het stadhuis was een en al ORANJE. TORONTO KLEURT ORANJE!
Er waren veel oud Hollandse spellen en een orgel. Tevens kon je kroketten en wentelteefjes kopen. Maar ok beschuit, hagelslag en pindakaas was op de rommelmarkt te koop.

Het was een TOP dag.

Om 19.00 uur ben ik naar het vliegveld gegaan. Om 22.40 uur heb ik Canada verlaten. 6 uur en 50 minuten later lande ik op Schiphol en ben met de trein naar huis gegaan.

Nu kijk ik terug op een zeer geslaagde Studiereis + Verlenging!

I LOVE CANADA!

Bij deze wil iedereen bedanken voor de vele leuke reacties!

Tot de volgende reis!

Groeten uit Venlo,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reis naar Oost Canada

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 2125
Totaal aantal bezoekers 3969

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 03 Mei 2015

Studiereis Oost Canada

Landen bezocht: