De aller laatste groeten uit Toronto, Oost-Canada! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De aller laatste groeten uit Toronto, Oost-Canada! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De aller laatste groeten uit Toronto, Oost-Canada!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

02 Mei 2015 | Canada, Toronto

De aller laatste groeten uit Toronto, Oost-Canada!

Dag 13

Ut is gedoan, ut is gedoan, morge weer op hoes aan goan. Ut was eine zeer sjoene tied heej in Canada. Ik heb vuul plezeer gehad en vuul meigemak! Twieé weake VOL moëie indrukke!

Vanochtend heb ik rustig nog even het centrum van Ottawa verkend. Het was heel druk. Veel terrasjes zaten vol en veel mensen op straat. Het weer was ook weer GOED!

Ik heb ook lekker op een terrasje in de zon geluncht en rond 15.00 uur ben ik naar het treinstation gegaan. Om 17.00 uur ben ik daar de trein in gestapt en om 21.00 uur was ik weer TERUG in Toronto.

Snel naar het 4-sterren hotel gelopen, de zwembroek aan gedaan en baantjes gezwommen. Het waren er vandaag 20. Want daarna moest ik natuurlijk even een halfuur bijkomen in het BUBBELBAD!!

Een welverdiende afsluiting van een GEWELDIGE REIS!!

Nu lekker slapen en morgen nog een hele dag in Toronto. Morgenavond om 22.40 uur verlaat ik Canada! Ahhhhhhhh. Zondag rond de middag kom ik dan in Amsterdam aan en kan met de trein naar ‘HET ZONNIGE ZUIDEN’ gaan.

Ik geniet nog van de laatste dag, de laatste uren, de laatste minuten, de laatste seconden….

De aller laatste groeten uit ‘booming’ TORONTO!!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reis naar Oost Canada

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 3975

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 03 Mei 2015

Studiereis Oost Canada

Landen bezocht: