De hoofdstad van Canada, OTTAWA!! GEWELDIGE STAD!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De hoofdstad van Canada, OTTAWA!! GEWELDIGE STAD!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De hoofdstad van Canada, OTTAWA!! GEWELDIGE STAD!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

29 April 2015 | Canada, Ottawa

De hoofdstad van Canada, OTTAWA!! GEWELDIG MOOIE STAD!

Dag 11

Gisteravond lekker door de smalle gezellige straatjes van Quebec gelopen. Daarna nog even TV gekeken en snel gaan slapen. Vanochtend om 4.00 uur hoorde ik de wekker gaan en moest me klaarmaken om naar OTTAWA te gaan. Om 5.30 uur vertrok de trein.

Om 12.00 uur kwam ik in Ottawa aan en ben direct op verkenning gegaan. Het is een mooie stad met veel oude gebouwen. Het weer is prachtig. Lekker rond de 18 graden en geen wolkje aan de lucht! Veel mooie gebouwen in het centrum en verder enkele winkelcentra.

De komende dagen vermaak ik mij hier wel, tot snel.

Groeten uit de hoofdstad van Canada,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reis naar Oost Canada

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 03 Mei 2015

Studiereis Oost Canada

Landen bezocht: