De zondagochtend zon in Montreal! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu De zondagochtend zon in Montreal! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

De zondagochtend zon in Montreal!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

26 April 2015 | Canada, Montréal

De zondagochtend zon in Montreal!

Dag 8

Vanochtend werd ik wakker en schenen zonnestralen mijn hotelkamer in. Het betekende dat ik gerust op kon staan en de stad in kan gaan. Ik heb heel veel km gelopen door deze mooie stad. De stad heeft ook een hele groot wegennet/winkels onder de grond. Dit i.v.m. het extreem warme of extreem koude klimaat.

De stad heeft heel veel mooie oude panden. Het old city centrum is goed bewaard gebleven en daar proef je de sfeer van vroeger. De stad ligt aan een rivier en dat zorgt voor een extra mooi beeld van de stad.

Ik heb lekker rustig aan gedaan en ben langs de high lights van de stad gelopen. Tegen 16.00 uur kwam ik bij het hotel aan en de rest van de avond is het lekker rustig, ik heb niet in de planning staan.

Morgenvroeg het koffer inpakken en met de trein naar QUEBEC!

Dat wordt alweer de 3e stad van deze mooie reis door Oost Canada!

Groeten uit Montreal,
Sjuul Stappers

  • 27 April 2015 - 09:32

    Mientje:

    Wat een indrukken weer gelukkig onder goede weersomstandigheden.
    De foto"s spreken voor zich. Vandaag een lange treinreis, rust en geniet van alles wat voorbijkomt. Hier is nu Koningsdag, bewolkt maar droog weer. Dadelijk even naar de kindermarkt waar ook diverse optredens zijn. Groetjes uit Steijl.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Reis naar Oost Canada

Actief sinds 26 April 2015
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 3979

Voorgaande reizen:

19 April 2015 - 03 Mei 2015

Studiereis Oost Canada

Landen bezocht: